Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Η συγκεκριμένη σκέψη αντιμετωπίζει το Lujiazui σαν ένα κομμάτι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη Σαγκάη και όχι σαν μια μοναχική περιοχή. Έτσι, ο σχεδιασμός προβλέπει ισχυρές οπτικές και υλικές συνδέσεις με τη Σαγκάη, καθώς και τη δημιουργία μιας ισχυρής υποδομής ανοικτών χώρων, κυκλοφοριακών συστημάτων και δικτύων μεταφοράς. Το κύριο μέσο, λοιπόν, για την ίδρυση αυτών των λειτουργικών αλληλουχιών είναι η προτεινόμενη γραμμή του μετρό, ξεκινώντας από βορειοδυτικά κατευθυνόμενη προς τα νοτιοανατολικά. Ταυτόχρονα διακρίνεται και μια ποικιλία από δευτερεύουσες ενώσεις, στις οποίες περιλαμβάνονται πορθμεία, διαδρομές πεζών και ποδηλάτων καθώς και εναέρια τελεφερίκ. Η τοποθέτηση τους εξαρτάται τόσο από τους ακτινωτούς δρόμους, όσο και από τα κομβικά σημεία της πόλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου